2009. április 16., csütörtök

HPV - Egy sikeres gyógyulás története


Alább olvasható egy páciensünk köszönő levele, akit a Zapper készülék kigyógyított a HPV fertőzés elég súlyos stádiumából. Remélem sokak hasznára lesz ez a történet.

Ide kattintva olvasható a HPV vírusról egy részletes cikk, illetve a letölthetők a páciens leletei.

"Tisztelt Rózsadomb Medical Center!

Köszönettel tartozom és nagyon hálásvagyok Önöknek, amiért hozzájárultak gyógyulásomhoz.

Rövid történetem szolgáljon mások gyógyulásának elősegítéséhez:

2006. júniusában, amikor az első gyermekem 4 hónapos volt elment egy rákszűrésre. A nőgyógyász HPV-t diagnosztizált, igaz a lelet emellett P2-es volt. Fél év múlva ellenőrzésre kellett visszamenni. Ez a szűrés nem mutatta ki a HPV-t, továbbra is P2-es volt az eredmény. A nőgyógyász szerintelmúlt a HPV. Megnyugodtam, nem vagyok beteg. Nem kellet volna Akkor még nem tudtam, amit később egy másik nőgyógyász elmondott, hogy az a szűrés, amit a TB finanszíroz, sajnos már eléggé elavult, a nyugati országokban nem is alkalmazzák, mert az esetek 50-60 %-ban NEM mutatja ki a HPV-t !!! Tehát ez azt jelenti, hogy a nagy számok törvénye alapján egyszer kimutatja, egyszer meg nem, hogy beteg az ember.



2007. decemberében megszületett második gyermekem, majd a 6 hét letelte után 2008. februárjában újból elmentem rákszűrésre és akkor jött a hidegzuhany. Már nemcsak HPV-t állapítottak meg, hanem azt is, hogy eggyel rosszabb stádiumban, úgynevezett rákmegelőző állapotban vagyok. CIN I. és LSIL enyhe, ezt olvastam a leleten. Ekkor már mondta az orvosom, hogy elég csúnya méhszájsebem van, majd valamikor lejegeli és visszahívott 3 hónap múlva kontrollra.

A 2008. április végi eredmény sem lett jobb. Ekkor már nagyon el voltam keseredve, különösen, hogy anyukámnál is daganatot állapítottak meg 2006. augusztusában. 2008. augusztus elején elmentem egy magán nőgyógyászhoz, aki olyan szűrést végzett, amivel tipizáltáka HPV-nek a típusát. A vizsgálat során eléggé elkeserített, azt mondta, hogy nagyon csúnya méhszájsebem van, amit a HPV okoz, a méhszáj kb. ¼-ét csonkolni kell.Elhatároztam, hogy a csonkolást nem engedem, megpróbálom meggyógyítani magam. 2008. szeptemberében egy újságban láttam meg a ZAPPER készülékről egy leírást és a gomba, vírus pusztító hatását különösen jónak találtam. Megvettem a készüléket és kétszer megcsináltam a 3 hetes kúrát.

2008. decemberben a rákszűrés eredménye NEGATÍV volt. Nem volt HPV, nem volt CIN I, LSIL. Már csak egy kis méhszájsebet látott az orvos, amire újból a jegelést ajánlotta, ha a szoptatást befejezem januárban.

2009. januárban megvásároltam a HPV chippet a készülékhez és ezzel is megcsináltam kétszer 3 hetes kúrát, majd elmentem a nőgyógyászhoz. Megvizsgált és megállapította, hogy nincs méhszájsebem és azt mondta: ÖN MEGGYÓGYULT!!!

Köszönöm Neked Rózsadomb Medical Center!

Budapest, 2009. március 03.

Üdvözlettel: Nagy Edina"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése